Taganemisavaldus
MÜÜGITINGIMUSED
1. TINGIMUSTE ULATUS JA KEHTIVUS
1.1. Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna www.padelsport.ee (edaspidi e-pood) omaniku Purity OÜ (edaspidi Müüja) vahel e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
2. TOOTED
2.1. Toodete hinnad on eurodes ja ei sisalda käibemaksu.
2.2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.
2.3. E-poes olevad toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest (minimaalselt ja sõltuvalt kuvari seadistusest).
3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Arvega
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.
Purity OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
4. TOODETE TARNIMINE
4.1. Eesti piires alates ostusummast 125€ postikappidesse tasuta. Kullerteenus Eesti piires 5€
4.2. Tarneaeg on 1-7 tööpäeva.
4.3. Tooted toimetatakse Kliendile Smartpost, DPD või Post24 pakiautomaati, kulleriga või Eesti Posti tähitud kirjaga.
4.4. Klient on kohustatud enne tellimuse sooritamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
4.5. Klient saab kauba omanikuks pärast selle eest tasumist.
5. TAGASTAMISÕIGUS 14 PÄEVA
5.1. Kliendil on e-poest ostetud kaubale alates kauba kättesaamisest 14-päevane lepingust taganemise õigus (edaspidi 14-päevane tagastusõigus) vastavalt allpool toodud lepingutingimustele.
5.2. Ostes e-poest, nõustub Klient tagastusõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:
5.2.1. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis (Klient peab toote originaalpakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Kui pakend ei ole avatav, siis ei pea tagastatav kaup olema originaalpakendis).
5.2.2 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.2.3 Toote tagastamiseks palun täitke taganemise avaldus. Avaldus tuleks esitada aadressile info@padelsport.ee, et leppida kokku edasiste toimingute suhtes. Toote saab füüsiliselt tagastada meie Sipelga 4-18 asuvasse kontorisse eelnevalt ühendust võttes või kasutades 1) SmartPOSTi või Omniva pakiautomaate.
5.2.4 Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Tellija arveldusarvele 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Tagastamisega seotud postikulud kannab ostja!
5.3. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt kosmeetika, pesu ja bikiinid, näomaskid)
14-päevane tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole www.padelsport.ee e-poe eripära. Tagastamisõiguse kohta saab täpsemalt lugeda Tarbijakaitse-ja Tehnilise Järelvalve Ameti lehelt.
6. MÜÜGIGARANTII
6.1. Garantii andjaks on Purity OÜ aadressiga Sipelga 4-18, Tallinn, Eesti.
6.2. Garantiist tulenevate õiguste kasutamiseks pöörduda Purity OÜ poole (www.padelsport.ee, info@padelsport.ee; +372 5645 1045).
6.3. Garantii annab tarbijale õiguse nõuda müüdud asja garantiis ettenähtud tingimustel tasuta või tasu eest parandamist või väljavahetamist. Tasuta ei hüvitata garantii korras tooteid ja detaile, mis on kulunud, lõhutud liigset jõudu kasutades, purunenud kukkudes või saanud kahjustada tulenevalt mittesihtotstarbelisest kasutamisest. Tasuta hüvitatakse tootjapoolse puudusega toote vastavusse viimine lepingutingimustes ettenähtuga. Puuduse tekkimise põhjuse selgitab välja tootja või müüjapoolne asjatundja. Toote garantiisse saatmise kulud hüvitab garantii andja.
6.4. Garantiist tulenevate õiguste kasutamiseks pöörduda garantii andja poole.
6.5. Garantii kehtib kaks aastat. Garantiitähtaeg algab asja ostjale üleandmisest ning peatub ajal, mil ostja ei saa asja kasutada lepingutingimustele mittevastavuse tõttu, mille eest vastutab garantii andja.
6.6. Garantii kehtib Eesti Vabariigis ja teistes Euroopa Liidu liikmesriikides.
6.7. Lisaks garantiist tulenevatele õigustele on tarbijal ka muud seadusest tulenevad õigused (nt kaebuse esitamise õigus VÕS §-s 218 sätestatud tingimustel).
7. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
7.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
8. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
8.1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ja vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.2. E-poel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
8.3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
8.4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku.
8.5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.
9. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
9.1. Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
9.2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
9.3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
9.4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood.
9.5. Veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
9.6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@padelsport.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
9.7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
9.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.9. Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
10. KASUTAMISTINGIMUSED JA NENDE MUUTMINE
10.1. E-poest ostu sooritades nõustub Tarbija e-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
10.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
10.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
10.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli e-poes kuvatud Toote hind ekslik.
11. JÄRELMAKS
ESTO järelmaks – ei soovi maksta kogu summat korraga? Maksa osamaksete kaupa!
ESTO järelmaksu puhul on tegemist innovatiivse makselahendusega, mis aitab koostada sulle sinu poolt valitud perioodi alusel maksegraafiku. Makselahendus teeb otsuse reaalajas.
Lisa sobivad tooted ostukorvi, kinnita oma tellimus ning vali makseviisidest ESTO järelmaks. Ostu kinnitamisel vali endale sobiv periood, igakuise osamakse suurus ning digiallkirjasta ID-kaardi, Smart-ID või Mobiili-ID abil.
⦁ ESTO järelmaksu saavad taotleda kõik 18-70-aastased Eesti Vabariigi kodanikud.
⦁ ESTO järelmaks on võimalik vormistada kiirelt ja mugavalt ka juriidilisele isikule.
⦁ ESTO järelmaksu pakub ja haldab ESTO AS.
TÄHELEPANU! Iga järelmaks on finantskohustus. Enne järelmaksulepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajadusel konsulteerige asjatundjaga. Iga finantsotsusega kaasnevad riskid ja kohustused, mistõttu palume laenutoodete tarbimise vajadus hoolikalt läbi mõelda. Näiteks 1290-eurose laenusumma puhul 24 kuuks fikseeritud intressiga 14.90% aastas ja lepingutasuga 0 eurot on krediidi kulukuse määr 31.62%, kuumakse suurus 70.67 eurot ning tarbija poolt tagasimakstav kogusumma 1696.08 eurot. Järelmaks on finantskohustus ning enne otsuse tegemist tutvuge põhjalikult lepingutingimustega ja vajadusel pidage nõu ESTO AS töötajaga või muu asjatundjaga. Järelmaksu pakub ja haldab ESTO AS.
ESTO 3
ESTO 3 makseviis on innovatiivne lahendus, mis võimaldab ostu kinnitada ja tasuda mugavalt ning kiirelt – kolmes võrdses osas, ilma lisatasudeta! Vali e-poe kassas oma ostude eest tasumiseks ülimalt populaarne ESTO 3-osaline makseviis! ESTO 3 aitab jagada ostusumma kuni 3-ks võrdseks osaks. ⦁ Ühtegi lisatasu ei lisandu.⦁ Lihtsalt kolm võrdses osas makset, kolme kuu jooksul.⦁ Esimene makse on alles järgmise kuu 15. kuupäeval. ESTO 3 makseviisi pakub ja haldab ESTO AS.
MAKSA HILJEM
Ole nutikas ja vali ostude eest tasumiseks ESTO maksa hiljem! Vali oma ostude eest tasumiseks ESTO maksa hiljem. Kinnita ost vaid paari klikiga, saa tellimus kätte ning maksa tagasi ilma ühegi lisakuluta 30 päeva jooksul! Maksa hiljem on nutikate inimeste makseviis – saa kaup kohe kätte ning maksa tagasi paindliku tagasimaksegraafiku alusel. Soeta paari klikiga just seda, mida vajad – puudub intress, lisatasu ja sissemakse! Maksa hiljem makseviisi pakub ja haldab ESTO AS. MIS ON ESTO? ESTO on finantsteenuseid pakkuv ettevõte, mille algusaeg ulatub aastasse 2016. Bränd sai alguse vajadusest uue generatsiooni makselahenduste järele, mis oleksid sobilikud nii lõpptarbijale kui ka müüjale. Täna pakub ESTO kõige suuremat valikut erinevaid makselahendusi Baltikumis ning ESTO partnervõrgustikku kuulub üle 2600 koostööpartneri ja kaupluse ning üle 300 000 kliendi. Tutvu tingimustega siin: www.esto.ee Vajadusel kontakteeruge ESTO AS töötajaga – info@esto.ee või www.esto.ee LIVE chat-aknas.